MARKETING - ZÁKLADY 1.- UČEB. STUD. -4.V

MARKETING - ZÁKLADY 1.- UČEB. STUD. -4.V

podrobnosti

Autor: Moudrý Marek
Nakladatel: Computer Media
EAN: 9788074023590
Žánr: Ekonomie
Stav: Skladem
Běžná cena:260 Kč
AKČNÍ CENA:206 Kč

Anotace/popis knihy

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

-->